KISAH AKU,KAU DAN DIA..
BIARKAN MEREKA DENGAN KISAH MEREKA..

Thursday 15 September 2011

sukE2

'Tuhanku..kekalkanlah kebahagiaan ini setelah begitu lama aku mencari kebahagiaan seperti ini..kalau ini adalah cinta maka dengan rendah hatinya aku terima anugerahMu...

yup..aku terima anugerahMu itu ya Allah...seandainya telah kau berikan dia untuk aku, maka dengan hati yang ikhlas aku menerima dia seadanya...tetapi seandainya dia bukan tercipta untukku kau berilah kebahagiaan lain untuk kami berdua.....ya Allah aku mohon padaMu,kurniakanlah aku laki-laki yang tepat untuk dijadikan imam bagiku dan zuriatku..jadikanlah dia seorang yang sabar dan dapat menerima kelemahan diri....aku mohon berikanlah aku seorang pria yang sanggup menerimaku dgn seadanya....dan seandainya telah kau catatkan hatinya utk hatiku, maka jadilah dia seorang yang sanggup menemaniku di saat aku jatuh dan lalai dengan dugaanMu...

No comments:

Post a Comment