KISAH AKU,KAU DAN DIA..
BIARKAN MEREKA DENGAN KISAH MEREKA..

Tuesday 27 September 2011

ya Allah t0l0ng bantu kami...

aku xtahu mana silapnyew kami..ya Allah sumpah aku xpernah nak salah engkau kerna aku tahu engkau maha penentu segala2nya...aku bersyukur padaMu kerna tiap-tiap yg kami lakukan pasti ada hikmahnya....kami m0h0n pentunjuk Mu ya Allah, kami ingin mengetahui mana silap kami sehingga kami diuji dgn ujian yg begitu berat..sesungguhnya kami reda dgn apa yg kau berikan kepada kami...26hb09 kami gembira meraikan sambutan hari lahir kwn kami dan sambutan perpisahan utk kami semua....mungkin engkau mahu menguji kami 27hb09 engkau datangkan musibah kepada kami....engkau berikan kesedihan kepada sahabatku sehingga aku sendiri mengalirkan air mata di hadapannya...ya Allah kami tahu kami tidak boleh terlalu gembira kerna gembira itu tidak akan kekal untuk selama2nya...kami m0h0n ampun kepadamu kerna lalai ketika kami bergembira...aku m0h0n padaMu ampunkanlah d0sa2ku kami dan berilah kami petunjuk agar kesilapan yg sama tidak akan berulang lagi...

No comments:

Post a Comment